تهویه‌ی هوای پرتابل با کاربردهای بیشتر از خنک‌سازی

با افزایش دمای جهانی، لازم است تا به خورشید و گرمای آن توجه داشته باشیم. یک شرکت سانفرانسیسکویی کمپین کیک استارتری را برای یک تهویه ی هوای پرتابل آغاز کرده که دارای بیشتر از صرفا یک کمپرسور چرخان می باشد. Zero Breeze برای روشن کردن، پخش موزیک با بلوتوث، تامین انرژی دستگاه ها طراحی شده و تا پنج ساعت قابل اجرا است. با بهترین ها در زمین همراه باشید.

تهویه های هوا در ابعاد گوناگونی وجود دارند. درحالیکه اغلب این دستگاه ها می توانند فضای داخلی یک محل را خنک کنند، نیاز به منبع انرژی کاربرد آنها را در فضای باز محدود کرده است. گروه طراحی Zero Breeze به گونه ای عمل کرده تا نیاز به کابل از بین برود بدون آنکه بر عملکرد دستگاه تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

Zero Breeze از تکنولوژی خنک سازی تراکم چرخشی استفاده می کند. خروجی سیستم Zero Breezeحدود 1,000BTU در ساعت گزارش داده و می تواند نواحی با مساحت 4.6 متر مربع را پوشش دهد.

نکته ی جذاب Zero Breeze، تعبیه ی یک باتری اختیاری برای آن است تا به شکل پرتابل قابل استفاده باشد. Zero Breeze با باتری 40,000 میلی آمپرساعت می تواند تا پنج ساعت در فضای باز بکار رود. این دستگاه در ابعاد 46.4x16.2x9.6 سانتیمتر و وزن 4 کیلوگرم عرضه می شود.

این تهویه ی هوای پرتابل با اسپیکر بلوتوث داخلی، یک جفت پورت شارژ 5V/1A USB، سیستم روشناییLED در کنار خروجی فن خود می تواند قابلیت های دیگری نیز داشته باشد.

در صورت خوب پیش رفتن برنامه ها، می توان انتظار عرضه ی Zero Breeze را از اوایل مارس 2017 داشت.