کره جنوبی دارای بهترین سرعت اینترنت است

طبق گزارش منتشر شده از OpenSignal، کره جنوبی دارای سریعترین اینترنت جهان در هر دو شبکه اینترنت همراه و وای-فای می باشد. OpenSignal با بررسی شبکه های تلفن همراه 95 کشور به چنین نتیجه ای دست یافته است. همراه "بهترین ها در زمین" باشید.

سرعت متوسط استفاده از شبکه در کره جنوبی نیز 41.34Mbps می باشد، در حالی که این رقم برای افغانستان 2.2Mbps ثبت شده و در رده اخر قرار گرفته است. امریکا با سرعت میانگین 12.34Mbps نیز بعد از کشورهایی همچون مجارستان با سرعت 26.15Mbps، لیتوانی با سرعت 21.47Mbps و چین با سرعت 17.95Mbps قرار گرفته است.

این موسسه به این نتیجه رسیده که در میان گوشی های بررسی شده نیز وای-فای محبوب ترین نوع اتصال اینترنتی است، پس جای تعجب نیست که سرعت اینترنت وایرلس در برخی نقاط از شبکه تلفن همراه بیشتر است. جالبتر از همه اینکه کشورهای ترینیداد و توباگو، بوسنی و هرزگوین در اخر لیست پوشش اینترنت همراه و سرعت ان قرار دارند، در حالی که در مورد مدت زمان استفاده از وای-فای در پنج رده اول قرار گرفته اند.

امریکایی ها تنها نیمی از زمان استفاده از اینترنت خود را از شبکه وای-فای استفاده می کنند، اما این رقم برای هلندی ها نیز 70 درصد است که البته شاید دلیل ان زیرساخت های بسیار خوب شبکه وای-فای عمومی این کشور باشد.